Styrke,

Samhold,

Sauna.

Vi knytter badstuer til ditt lokalsamfunn slik at du kan oppleve virkningene av vitalitet og tilhørighet, samtidig som du dyrker en dypere forbindelse til naturen.

Bestill badstue

ENKELTBILLETT
FELLESBADSTUE

PRIVAT
BADSTUE

Bli medlem for
300 kroner i året

Som medlem av foreningen vår bidrar du til at det blir flere badstuer i Nord-Norge og du får rimeligere billetter.

Badstunettverk

Vi har som mål å koble alle badstuene til et felles og varmt nettverk. Hvis du eier en badstue, kan du enkelt legge den til i nettverket vårt. Ønsker du å få din egen badstue? Start en i ditt samfunn!

Arrangementer

Fauna Yoga and Sauna
with Sol Viksjø

Fauna Aufguss

Fauna After Work Meditation
with Trine Berge

“Roma ble ikke bygget på en dag. Badstuer blir jo det.”

- Marcus Aurelius

Om oss

Nordnorsk Badstuforening ble opprettet i 2023 av en entusiastisk nederlender bosatt i Bodø, som hadde en drøm om å gjøre badstuer til en del av det nasjonale helsevesenet. Tanken var å skape en struktur som gjør det mulig for folk å lage badstuer lokalt, koble dem sammen og få dem brukt av alle: som møteplass, avslapning, refleksjon og tilknytning til naturen. Kanskje badstuen en gang blir en del av vanlige folks hverdag. Inntil da; ri på badstubølgen!